BOX

Calendarul evenimentelor

Last month Mai 2024 Next month
D L M M J V S
week 18 1 2 3 4
week 19 5 6 7 8 9 10 11
week 20 12 13 14 15 16 17 18
week 21 19 20 21 22 23 24 25
week 22 26 27 28 29 30 31

Codexul Arbitral al CCI Judetene

Codexul Arbitral al Camerelor de Comert si Industrie Judetene

 

 

 

 

Convocator Colegiu Conducere CCIA Vaslui - 30.03.2023 PDF Imprimare Email

Nr. 80/14.03.2023

CONVOCATOR

 

În conformitate cu prevederile Legii nr. 335/2007 actualizată şi prevederile Statutului Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui se convoacă Colegiul de Conducere al Camerei de Comerț, Industrie şi Agricultură (CCIA) Vaslui pentru data de 30 martie 2023, ora 10.00, la sala de conferințe a CCIA Vaslui, strada Nicolae Iorga, nr. 82 bis, cu următoarea

ORDINE DE ZI

 

1. Informarea Colegiului de Conducere asupra ultimelor sesiuni și întâlniri desfășurate la Camera de Comerț și Industrie a României;

2. Prezentarea raportului de activitate al Președintelui și executivului Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui în anul 2022;

3. Informarea Colegiului de Conducere asupra activității de formare profesională realizată de CCIA Vaslui în 2022;

4. Prezentarea și dezbaterea propunerilor strategiei, obiectivelor şi programului de acţiuni ale Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pentru anul 2023;

5. Prezentarea execuţiei Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pe anul 2022; prezentarea și dezbaterea propunerilor privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2023; prezentarea spre aprobare a Raportului AGECOM SA pe 2022 și a propunerii de buget pentru anul 2023;

6. Prezentarea situației actualizate a proiectelor cu finanțare europeană în derulare de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

7. Înaintarea către Adunarea Generală a Raportului auditorului extern și a Raportului Comisiei de Cenzori cu privire la activitatea economico-financiară desfăşurată de CCIA Vaslui în anul 2022;

8. Prezentarea și propunerea spre aprobare a unor modificări de tarife și onorarii practicate de CCIA Vaslui pentru serviciile efectuate;

9. Informarea Colegiului de Conducere privind situația membrilor CCIA Vaslui în anul 2022;

10. Informarea Colegiului de Conducere privind inventarierea patrimoniului CCIA Vaslui și AGECOM SA la sfârşitul anului 2022;

11. Ratificarea dispozițiilor Președintelui CCIA Vaslui de la ultima sesiune a Colegiului de Conducere al CCIA Vaslui până în prezent;

12. Propunerea noilor membri ai Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui către Colegiul de Conducere;

13. Diverse.

Preşedinte,

Ionel CONSTANTIN

 
Convocator Adunare Generala CCIA Vaslui 15.04.2022 PDF Imprimare Email

Nr. 70/01.04.2022

Către membrii Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui

 

CONVOCATOR

 

În temeiul dispozițiilor Legii 335/2007, urmare a prevederilor art. 19, 20 si 22 din Statutul Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui, Preşedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultură Vaslui vă invită să participaţi, în calitate de membru, la Adunarea Generală Ordinară a Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui, care a fost reprogramată pentru data de 15 aprilie 2022, ora 11:00, în sala de conferințe a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui din str. N. Iorga nr. 82 bis, cu urmatoarea

ORDINE DE ZI

1. Raport de activitate al Colegiului de Conducere cu privire la realizarea strategiei, obiectivelor și programului de activități ale Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui în anul 2021;

2. Raport privind execuţia Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui si AGECOM SA în anul 2021;

3. Prezentarea Raportului auditului extern realizat asupra activității economico-financiare a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui și AGECOM SA în anul 2021;

4. Prezentarea Raportului Comisiei de Cenzori cu privire la activitatea economico-financiară desfăşurată de CCIA Vaslui în anul 2021 şi descărcarea de gestiune a organelor de conducere ale CCIA Vaslui pentru anul 2021;

5. Prezentarea spre aprobare a propunerilor privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui pentru anul 2022;

6. Raport privind obiectivele, strategia şi programul propuse de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pentru anul 2022;

7. Informarea Adunării Generale privind situația actualizată a proiectelor cu finanțare europeană în derulare de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

8. Completarea și modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

9. Informare privind inventarierea patrimoniului CCIA Vaslui si AGECOM SA la sfârşitul anului 2021;

10. Ratificarea deciziilor Colegiului de Conducere al CCIA Vaslui de la ultima Adunare Generala a Membrilor CCIA Vaslui până în prezent;

11. Confirmarea de noi membri ai Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui;

12. Diverse.

Conform art. 20 din Statutul Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui, dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul statutar de membri, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru o nouă dată, la care Adunarea se consideră legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenţi.

Preşedinte,

Ionel CONSTANTIN

 
STRATEGIE DE SUSȚINERE A ANTREPRENORIATULUI LA NIVELUL REGIUNII NORD-EST PDF Imprimare Email
Anunturi
STRATEGIE DE SUSȚINERE A ANTREPRENORIATULUI LA NIVELUL REGIUNII NORD-EST
Material elaborat in cadrul proiectului ”ACASĂ – ANTREPRENORIAT CREATIV ADAPTAT SOCIETĂȚII ACTUALE”, Contract nr: POCU/89/3/7/106971
Documentul contine sugestii pentru trasarea unei strategii de sustinere a antreprenorilor debutanti sau pentru intarirea rezilientei firmelor debutante din cadrul programului Diaspora.
PREZENTARE GENERALA
Activitatea III. PROGRAM DE MONITORIZARE A FUNCTIONARII SI DEZVOLTARII AFACERILOR FINANTATE
Subactivitatea A.III.3. Elaborarea si diseminarea strategiei de sustinere a antreprenoriatului si diseminarea rezultatelor proiectului la nivelul parteneriatului si la nivel national/regional/local
Prezentul document reprezintă strategia de susținere a antreprenoriatului la nivel regional (Regiunea Nord-est), elaborată în cadrul proiectului ”ACASĂ – ANTREPRENORIAT CREATIV ADAPTAT SOCIETĂȚII ACTUALE”, Contract nr: POCU/89/3/7/106971, proiect implementat de către Asociatia Europeana pentru o Viata mai Buna în parteneriat cu Institutul pentru parteneriat Social Bucovina (IPSB) – Partener 1, Camera de Comerț și Industrie a județului Vaslui (CCIVS) – Partener 2 și Arthis - Belgisch-Roemeens Cultureel Huis – Partener 3.
Potrivit subactivității III.3, pe baza raportului de cercetare privind mediul antreprenorial și impactul proiectului, denumit ”SIMȚUL JOCULUI - Practici și tactici de adaptare în climatul business” se va elabora Strategia de susținere a antreprenoriatului la nivelul regional, respectiv la nivelul regiunii Nord-est. Strategia va fi diseminată pe paginile de internet ale Partenerilor. Totodată va fi publicată pe site-ul proiectului, în secțiunea Documente utile.
Strategia de susținere a antreprenoriatului la nivel regional abordează propuneri de soluții identificate în cadrul pregătirii raportului de cercetare privind mediul antreprenorial din regiune, soluții menite să aducă plus valoare eforturilor depuse de autoritățile, instituțiile, organizațiile și actorii locali în vederea dezvoltării antreprenoriatului în regiunea Nord-Est.
În cadrul subactivității III.2. Realizarea unei cercetari privind mediul antreprenorial si elaborarea unui raport de cercetare a proiectului, experții alocați, din partea Solicitatului și ai partenerului 1 au realizat o cercetare a mediului antreprenorial din regiunea Nord-Est, care a avut ca obiective:
- dificultăți întâmpinate de antreprenorii debutanți la contactul cu modurile mai mult sau mai puțin predictibile de funcționare ale pieței
- încercarea de a oferi ancore pentru depășirea acestor dificultăți facilitând astfel navigarea antreprenorilor și a business-urilor înființate de aceștia în apele tulburi ale mediului de afaceri.
Studiul a îmbinat metodologia cantitativă cu cea calitativă. Astfel, pentru descrierea mediului de afaceri regional, au fost utilizate date statistice din surse naționale și europene, puse la dispoziție de INSSE TEMPO, EUROSTAT, Banca Mondială, studii realizate de companiile de audit Delloitte sau PriceWatherhouseCooper (PwC). De asemenea, au fost colectate prin intermediul unui chestionar online date referitoare la antreprenorii care au participat la programele de tip start-up – categorie denumită ”antreprenori debutanți”, iar datele obținute au fost comparate cu datele furnizate de INS cu privire la principalale probleme pe care le întâmpină antreprenorii în Regiunea NE.
Chestionarul aplicat antreprenorilor debutanți a fost operaționalizat în jurul întrebării: ”Care sunt principalale probleme pe care le-ați întâmpinat în activitatea dumneavoastră?”. Prin cuvântul ”probleme” s-au vizat: ”piedici”, ”obstacole”, ”bariere”, ”întreruperi”, ”lipsuri”, ”disfuncționalități”, ”distorsiuni” și ”blocaje” care au apărut în desfășurarea activității economice ”normale”. ”Normalitatea”, în acest caz, este înțeleasă ca ideal-tip de funcționare a activității economice, în care un eveniment intern sau extern are o capacitate limitată de a influența modul de operare al actorilor din piață.
SCURTE PROPUNERI DE MASURI PENTRU LANSAREA UNEI AFACERI – 4 elemente importante in demararea unei afaceri
EXPERIENTA
- experienta acumulata in domeniul afacerii dezvoltate, pasiunea pentru un anumit domeniu de business, compatibilitatea unei afaceri cu domeniul de studiu, originalitatea serviciului oferit, atentia la calitatea serviciilor oferite (produse si servicii competitive cu cele din Austria, Germania, ect), plusvaloare adusa comunitatii locale prin dezvoltarea unui serviciu sau a unui produs
TIPUL DE AFACERE
- afacerea - sursa de venit, alegerea unui produs sau serviciu care lipseste de pe piata (originalitatea serviciului ales), studierea posibilitatilor de castig din propria afacere in comparatie cu veniturile obinute din salariu (ca angajat), aprofundarea unui anumit domeniu
PROFILUL ANTREPRENORULUI
- profilul personal al viitorului antreprenor, oportunitatile pe care le ofera o afacere proprie, oportunitatile de castig raportate la nivelul de risc la care se supune un antreprenor in momentul deschiderii unei afaceri, pasiunea si motivatia personala de a rezista pe piata, libertatea si independenta pe care o ofera o afacere proprie, motivatia pentru a face performanta intr-un anumit domeniu si de a face fata provocarilor
ANALIZA OPORTUNITATI DE FINANTARE
- analiza oportunitatilor de finantare prin fonduri locale sau europene
PROPUNERE STRATEGIE DE SUSȚINERE A MEDIULUI ANTREPRENORIAL
Astfel, în baza Raportului de cercetare elaborat în cadrul subactivității III.2. a proiectului, considerăm ca o strategie de sprijin trebuie conturată pe două mari direcții: o direcție care ține de spiritul de antreprenor, de motivație, de înțelegerea conceptului de inovare și o a doua direcție care să se adreseze acelor obstacole de natură practică și care țin de mediul în care activează antreprenorul (precum lipsa forței de munca calificate, dificultatea finanțării, existena unor susre de finantare/sustinere, etc).
În baza celor analizate se propun următoarele directii strategice:
- Programe de educație antreprenorială (susținute de autoritățile locale și centrale, în colaborare cu instituții implicate în sprijinirea mediului antreprenorial) dedicată populației care este interesată de mediul de afaceri, cu predilecție celor care doresc să se întoarcă în județele regiunii din alte centre urbane. Antreprenorii din programul Diaspora sunt persoane ce s-au întors în orașele sau comunele de baștină. Aceștia aduc experiența și know-how-ul din zonele și domeniile în care au activat, sau muncit, observat. Dezvoltarea spiritului antreprenorial este un ingredient fundamental al unei creșterii economice endogene și o condiție obligatorie pentru o dezvoltare locală și regională durabilă și pentru coeziune socială. Rolul educației în promovarea atitudinilor și a comportamentelor antreprenoriale este universal recunoscut în prezent. Competențele transversale precum creativitatea și spiritul de inițiativă și antreprenorial îi vor ajuta pe tineri să-și dezvolte capacitatea de a gândi în mod creativ și de a inova, de a-și dezvolta proactivitatea, flexibilitatea, autonomia, capacitatea de a gestiona un proiect și de a obținerezultate. Există dovezi tot mai evidente ale impactului pozitiv al educației antreprenoriale. Tinerii care participă la aceste programe pot dezvolta mai multe atitudini antreprenoriale, pot obține mai repede un loc de muncă după finalizarea studiilor și pot înființa mai multe companii, creând astfel mai multe locuri de muncă.
- Încurajarea potențialului antreprenorial al femeilor prin măsuri precum: continuarea/extinderea rețelelor de femei ambasadorale antreprenoriatului și de mentori; training antreprenorial personalizat pentru femei; crearea de oportunități de networking între femeile antreprenor; drepturi și facilități egale pentru creșterea copiilor pentru femeile antreprenor și cele angajate.
- Dezvoltarea de politici și de practici eficiente: aplicarea de bune practici pentru susținerea evoluției, susținerea programelor de tip “mentorat”. Acest lucru nu se poate realiza decât prin colaborarea cu întreprinderile și cu asociaţiile și organizaţiile private și prin implicarea antreprenorilor din regiune ce au dezvoltat afaceri de succes. Întreprinderile reprezintă sursa de exemple și de experiențe reale care sunt esențiale pentru procesul de învățare al elevilor/studenților, de exemplu prin vizite, experiențe, studii de caz și modele; de asemenea, acestea susțin activitatea asociațiilor și organizațiilor private (precum ONG-uri, instituții de cercetare, etc) care sunt fundamentale pentru furnizarea de oportunități de învățare practică, precum mini-întreprinderile și firmele virtuale.
Integrarea tehnologiilor digitale în procesele economice cu impact direct asupra creșterii competitivității si productivității economiei românești.
- Digitalizarea serviciilor financiare prin transferul activităților în spațiul digital prin internet banking, self-banking și aplicații Fintech, dar și introducerea serviciilor de telemedicină sau digitalizarea proceselor educative.
Crearea unei strategii omogene la nivel național - dezvoltarea unui rol activ pentru autorităţile locale și regionale: autoritățile locale și regionale pot dezvolta măsuri de susținere pentru școli (și pentru profesori) și sunt singurele care au capacitatea de a juca un rol principal în formarea de grupuri școlare și de legături între învățământ și întreprinderi. De asemenea, acestea pot asigura integrarea educației antreprenoriale în alte strategii locale/regionale, de exemplu în domeniul afacerilor sociale (tineret) și al dezvoltării economice.
- Dezvoltarea de către autoritățile regionale și județene a unei strategii omogene la nivel regional și județean de informare transparentă și în timp real a mediului antreprenorial asupra programelor de finanțare ce urmează a fi derulate într-o anumită perioadă de timp, cu largă accesibilitate tuturor categoriilor sociale/economice. Un astfel de program unitar de informare ar trebui să cuprindă, pe lângă componenta privind oportunitățile de finanțare, și informații legislative de interes antreprenorial, informații privind forța de muncă disponibilă, studii și statistici economice de actualitate, informații cu impact la nivel de administrate firmă (contabil, marketing, etc), știri din domeniul economic, etc.
- Dezvoltarea programelor de calificare a forței de muncă.
- Dezvoltarea de programe de networking cu caracter susținut și continuu, adresate în special tinerilor antreprenori și antreprenorilor debutanți, care să le ofere posibilitatea schimburilor de experiență și de bune practici: de ex – business clubs, întâlniri cu mentori/antreprenori cu experiență/business sau angel investors, târguri și expoziții, etc.
- Strict la nivel de implementare și administrare a programelor de finanțare din fonduri europene, raportul de cercetare privind mediul antreprenorial din regiune in cadrul proiectului a demonstrat că este de dorit scăderea decalajului/timpilor dintre momentul înființării firmei și momentul transferului fondurilor către beneficiari. Activitatea antreprenorilor beneficiari de astfel de fonduri a fost impactată în mod negativ de necesitatea de a susține din fonduri proprii anumite cheltuieli (salarii, chirii, etc) pe o perioadă relativ îndelungată, din momentul în care a fost înființată firma și până în momentul virării subvenției.
- Reducerea caracterului birocratic și flexilibilizarea condițiilor impuse de anumite programe de finanțare a afacerilor.
- Promovarea conceptului și modului de funcționare privind finanțare prin business angel sau investor angel – oportunitate de a primi investiții și experiență chiar de la debutul afacerii pentru cei doresc să devină antreprenori, au o idee fezabilă, dar nu dețin capital.
- Conceperea, implementarea și stimularea de programe și măsuri care să permită întâlniri între tinerii antreprenori (de tip business club) sau între aceștia și oameni de afaceri cu experiență (de tip mentorat)
- Conceperea și implementarea de programe care să susțină prin măsuri stimulative acele afaceri care angajează personal la nivel local (cu precădere în mediul rural) sau care folosesc materii prime achizițonate de la producători locali, care au un impact pozitiv concret, cuantificabil, asupra comunității locale.
- Sprijinirea firmelor de dimensiuni mici și cu o vechime mică a afacerii prin punerea la dispoziție de spații de producție/comerciale după modelul parcurilor industriale, ajustate în mod corespunzător la puterea lor financiară.
- Coordonarea eforturilor administratorilor de finanțări din fonduri europene și/sau guvernamentale în sensul eliminării acelor decalaje de la înființarea firmei până la încasarea finanțării, astfel încât noile afaceri finanțate să nu treacă prin dezechilibre financiare, obligate fiind să acopere anumite cheltuieli de lungă durată din fonduri proprii – propunere proceduri simplificare și eliminare timpi așteptare finanțare.
În concluzie, conturarea unei strategii la nivel de regiune și județ depinde foarte mult, de coordonarea eforturilor factorilor implicați în economia antreprenorială – de la instituții de stat reprezentate local precum AJOFM, ANAF, ONRC, FNGCIMM, AIMMAIPE până la Camere de Comerț, Patronate, ONG-uri cu rol de consultanță, și chiar instituții educaționale. Începând cu înțelegerea conceptului de antreprenoriat și tratarea acestuia ca o atitudine care se transformă în comportament, învățarea sa să fie abordată dintr-o perspectivă comportamentală și de dezvoltare personală, astfel încât antreprenoriatul să creeze valoare pentru antreprenori si pentru societatea în care activează, și până la implementarea de măsuri concrete, cu impact cuantificabil la nivelul mediului de afaceri local, fiecare pas trebuie să fie rezultatul colaborării între factorii de decizie, pentru a asigura un produs finit – mediul antreprenorial local și regional – competitiv și sustenabil.
Crearea de valoare pentru societate este esențială pentru sustenabilitatea spiritului antreprenorial pe termen lung, iar acest lucru se poate realiza prin măsurile propuse.
Prezenta strategie a fost elaborata în cadrul proiectului: ”ACASĂ – ANTREPRENORIAT CREATIV ADAPTAT SOCIETĂȚII ACTUALE”, Contract nr: POCU/89/3/7/106971.
https://businessacasa.ro/documente-utile
 
Convocare Colegiu Conducere CCIA Vaslui 15.04.2022 PDF Imprimare Email

Nr. 69/01.04.2022

CONVOCATOR

 

În conformitate cu prevederile Legii nr. 335/2007 actualizată şi prevederile Statutului Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui se convoacă Colegiul de Conducere al Camerei de Comerț, Industrie şi Agricultură (CCIA) Vaslui pentru data de 15 aprilie 2022, ora 10.00, la sala de conferințe a CCIA Vaslui, strada Nicolae Iorga, nr. 82 bis, cu următoarea

ORDINE DE ZI

 

1. Prezentarea raportului de activitate al Președintelui și executivului Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui în anul 2021;

2. Prezentarea și dezbaterea propunerilor strategiei, obiectivelor şi programului de acţiuni ale Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pentru anul 2022;

3. Prezentarea execuţiei Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pe anul 2021; prezentarea și dezbaterea propunerilor privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2022; prezentarea spre aprobare a Raportului AGECOM SA pe 2021 și a propunerii de buget pentru anul 2022;

4. Prezentarea situației actualizate a proiectelor cu finanțare europeană în derulare de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

5. Înaintarea către Adunarea Generală a Raportului auditorului extern și a Raportului Comisiei de Cenzori cu privire la activitatea economico-financiară desfăşurată de CCIA Vaslui în anul 2021 şi descărcarea de gestiune a organelor de conducere ale CCIA Vaslui pentru anul 2021;

6. Prezentarea și propunerea spre aprobare a unor modificări de tarife și onorarii practicate de CCIA Vaslui pentru serviciile efectuate;

7. Prezentarea și propunerea spre aprobare a modificării Organigramei si Regulamentului de Ordine Interioară al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

8. Propunerea spre aprobarea Adunării Generale a modificărilor și completărilor aduse ROI si Regulamentului de Organizare și Funcționare al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

9. Informarea Colegiului de Conducere privind inventarierea patrimoniului CCIA Vaslui și AGECOM SA la sfârşitul anului 2021;

10. Ratificarea dispozițiilor Președintelui CCIA Vaslui de la ultima sesiune a Colegiului de Conducere al CCIA Vaslui până în prezent;

11. Propunerea noilor membri ai Camerei catre Colegiul de Conducere al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui;

12. Diverse.

Preşedinte,

Ionel CONSTANTIN

 
CONVOCARE ADUNARE GENERALA 2021, 22.04.2021 PDF Imprimare Email

Nr. 125/14.04.2021

Către membrii Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui

CONVOCATOR

În temeiul dispozițiilor Legii 335/2007, urmare a prevederilor art. 19, 20 si 22 din Statutul Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui, Preşedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultură Vaslui vă invită să participaţi, în calitate de membru, la Adunarea Generală Ordinară a Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui, care a fost reprogramată pentru data de 22 aprilie 2021, ora 11:00, în sala de conferințe a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui din str. N. Iorga nr. 82 bis, cu respectarea condițiilor impuse de legislația în vigoare privind răspândirea COVID-19, cu următoarea

ORDINE DE ZI

1. Raportul Colegiului de Conducere al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui cu privire la activitatea desfășurată în anul 2020;

2. Raport privind obiectivele, strategia şi programului de acţiuni ale Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pentru anul 2021;

3. Informarea Adunării Generale privind Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 335/2007 a camerelor de comerț din România, cu modificările și completările ulterioare;

4. Raport privind execuţia Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui si AGECOM SA pe anul 2020; prezentarea spre aprobare a propunerilor privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2021;

5. Prezentarea Raportului auditului extern realizat asupra activității economico-financiare a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui și AGECOM SA în anul 2020;

6. Prezentarea Raportului Comisiei de Cenzori cu privire la activitatea economico-financiară desfăşurată de CCIA Vaslui în anul 2020 şi descărcarea de gestiune a organelor de conducere ale CCIA Vaslui pentru anul 2020;

7. Informarea Adunării Generale privind situația actualizată a proiectelor cu finanțare europeană în derulare de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;

8. Informare privind inventarierea patrimoniului CCIA Vaslui si AGECOM SA la sfârşitul anului 2020;

9. Ratificarea deciziilor Colegiului de Conducere al CCIA Vaslui de la ultima Adunare Generala a Membrilor CCIA Vaslui până în prezent;

10. Confirmarea de noi membri ai Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui;

11. Diverse.

Conform art. 20 din Statutul Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui, dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul statutar de membri, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru o nouă dată, la care Adunarea se consideră legal constituită şi se va desfăşura indiferent de numărul membrilor prezenţi.

Preşedinte,

Ionel CONSTANTIN

 
<< Început < Anterior 1 2 3 Următor > Sfârşit >>

Pagina 2 din 3

 

 

 

 

NOU!! AM DESCHIS PUNCT DE LUCRU IN BARLAD!!

In dorinta de a veni cat mai aproape de dumneavoastra, va anuntam ca incepand cu luna decembrie, CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA VASLUI a deschis un punct de lucru in Barlad, zona Piata Centrala, locatie Magazin Romstal Et. 2, Tel: 0235/421789, 0728/970670.

Aici puteti apela in conditii de rapiditate si la costuri competitive la urmatoarele servicii:
-Eliberare certificate constatatoare
-Rezervare de denumire
-Inmatriculare SRL, PFA, II, IF, ONG
-Deschidere/Radiere puncte de lucru
-Suspendare activitate
-Modificare capital social
-Cesiunea partilor sociale
-Modificare obiect de activitate
-Schimbare sediu
-Radiere
-Redactare contracte comerciale si civil
-Redactare diverse documente
-Consultanta comerciala

De asemeni, Arbitrajul comercial care se desfasoara la Curtea de Arbitraj Comercial de pe langa Camera de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui, prezinta urmatoarele avantaje:
- o alternativa rapida si eficienta de solutionare a litigiilor;
- cheltuieli arbitrale reduse ;
- confidentialitate ;
- hotarare definitive si obligatorie ;
- sprijin pentru stergerea din Centrala Incidentelor de Plati

Va asteptam !

 

Harta strazilor din municipiul Vaslui

800x600 1024x768 4064x2948

Noutati legislative


No Documents