CONVOCARE ADUNARE GENERALA 2021 |
|
|
|
Nr. 101/24.03.2021
Către membrii Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui
CONVOCATOR
În temeiul dispozițiilor Legii 335/2007, urmare a prevederilor art. 19, 20 si 22 din Statutul Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui, Preşedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultură Vaslui vă invită să participaţi, în calitate de membru, la ședința ordinară a Adunării Generale a Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură (CCIA) Vaslui în data de 14 aprilie, ora 11:00, la sediul Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui cu următoarea
ORDINE DE ZI
1. Raportul Colegiului de Conducere al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui cu privire la activitatea desfășurată în anul 2020;
2. Raport privind obiectivele, strategia şi programului de acţiuni ale Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui pentru anul 2021;
3. Informarea Adunării Generale privind Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 335/2007 a camerelor de comerț din România, cu modificările și completările ulterioare;
4. Raport privind execuţia Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui si AGECOM SA pe anul 2020; prezentarea spre aprobare a propunerilor privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2021;
5. Prezentarea Raportului auditului extern realizat asupra activității economico-financiare a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui și AGECOM SA în anul 2020;
6. Prezentarea Raportului Comisiei de Cenzori cu privire la activitatea economico-financiară desfăşurată de CCIA Vaslui în anul 2020 şi descărcarea de gestiune a organelor de conducere ale CCIA Vaslui pentru anul 2020;
7. Informarea Adunării Generale privind situația actualizată a proiectelor cu finanțare europeană în derulare de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui;
8. Informare privind inventarierea patrimoniului CCIA Vaslui si AGECOM SA la sfârşitul anului 2020;
9. Ratificarea deciziilor Colegiului de Conducere al CCIA Vaslui de la ultima Adunare Generala a Membrilor CCIA Vaslui până în prezent;
10. Confirmarea de noi membri ai Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Vaslui;
11. Diverse.
Conform art. 20 din Statutul Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui, dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul statutar de membri, Adunarea Generală Ordinară se reconvoacă pentru o nouă dată, la care Adunarea se consideră legal constituită şi se va desfăşura indiferent de numărul membrilor prezenţi.
Preşedinte,
Ionel CONSTANTIN
|
Fisa de inscriere expert accesare |
|
|
|
FISA DE INSCRIERE - TALON DE PARTICIPARE
(se va completa cu MAJUSCULE pentru fiecare CANDIDAT)
prin prezenta confirmam inscrierea si participarea la:
cursul
EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE
Subsemnatul (a)…………………………………...........................................................…….., domiciliat (a) in localitatea…………….……..…………, Str…….…..……………..……………………….…… nr. …….......…… posesor (e) al BI/CI seria……, nr………………..…, CNP…………………..……………………….…, nascut (a) la data de ……….……..……, in localitatea………………., judetul….…………………, tel/fax serviciu……….………., Mobil……………………..….., e-mail………………………..…………………………, absolvent al…………………………………………………………,
reprezentant al firmei/institutiei………..………………………………….…………………………………..….., cu sediul in localitatea……………………………., judetul…………………….……..…….., Str…………………………………………………………………………………………………, nr…………………………….., CUI……………………………, nr. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului......................
solicit inscrierea la cursul EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE organizat la sediul Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui.
Prezentul formular de inscriere tine loc de contract intre parti.
- Pentru retragerea cu maximum 7 zile inainte de data derularii cursului – se percep penalizari in cuantum de 20% din taxa de participare
- Retragerea se face prin transmiterea unei informari scrise, prin fax la nr. 0235/319011, cu o confirmare de primire din partea organizatorilor.
- Prin transmiterea prezentului formular de inscriere semnat si stampilat, se accepta oferta noastra, iar aceasta acceptare marcheaza incheierea unui contract care potrivit art.969 Cod Civil are “putere de lege intre partile contractante”
· In cazul in care organizatorul, din motive independente de vointa sa, decide reprogramarea programului de formare, beneficiarul instruirii este indreptatit fie sa solicite restituirea taxei de participare achitata, fie sa solicite reinscrierea la curs, in perioada reprogramata.
Scietatea comerciala
……………………………
Numele si prenumele Data completarii……………………...
|
|
Topul Firmelor Vaslui, ediția a XXII-a, 2020 |
|
|
|
Topul Firmelor 2021
Cea de a XXVII-a ediție a TOPULUI FIRMELOR VASLUI a avut loc în anul în care Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Vaslui- împreună cu întregul sistem cameral- a aniversat 30 de ani de la reluarea activității. 2020 a fost așadar un an special pentru noi, dar și un an deosebit pentru toată lumea, având în vedere situația actuală generată de pandemie. Limitările și restricțiile impuse de răspândirea coronavirusului ne-au determinat să reformulăm și să reproiectăm evenimente și acțiuni, care până nu demult constituiau prilejuri de socializare și schimb de informații. TOPUL FIRMELOR, cea mai importantă lucrare anuală a Camerei de Comerț, care pune în evidență și marchează performanța economică a comunității de afaceri a județului, va fi promovat anul acesta în format online, ceea ce a constituit și o provocare pentru noi.
Clasamentul a fost realizat după o metodologie unitară la nivelul Sistemului Camerelor de Comerț din România, în conformitate cu prevederile Legii nr. 335/2007 a Camerelor de Comerț și Industrie.
Clasamentul a avut la bază datele de bilanț pentru anul 2019 depuse în termenul legal și a urmărit 5 indicatori de performanță: cifra de afaceri netă, profitul din exploatare, rata profitului din exploatare, eficiența utilizării resurselor umane și eficiența utilizării capitalului angajat.
Clasamentul a fost structurat pe 7 domenii de activitate, urmărind obiectul de activitate declarat de firme în bilanțul pe anul anterior:
– IT&C și Cercetare-Dezvoltare;
– Industrie;
– Agricultură, Silvicultură și Pescuit;
– Construcții;
– Servicii;
– Comerț;
– Turism și Restaurante.
Clasamentul publicat cuprinde primele 10 locuri pe fiecare clasă de mărime (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii, întreprinderi mari, întreprinderi foarte mari), corespunzătoare fiecărui obiect de activitate.
Din analiza datelor financiare cuprinse în 6.670 bilanțuri de societăți comerciale înmatriculate (cu sediul social) în județul Vaslui aferente anului 2019, a reieșit că 6.045 firme au avut o cifră de afaceri diferită de zero (firme active), dintre care 2.546 firme au îndeplinit criteriile de admitere în clasament, iar 1.269 firme s-au clasat pe locurile 1-10 ale Topului.
„Vrem să subliniem încă o dată că acest clasament pe care îl realizăm are la bază datele declarate de firme în bilanțul anual, deci ne referim acum la indicatorii financiari realizați de firme în anul 2019. Așadar, cu privire la 2019, putem spune că mediul de afaceri vasluian a reușit să mențină trendul ascendent al ultimilor ani.
Din datele financiare ale societăților comerciale înregistrate pe raza județului Vaslui rezultă că au fost cu 6,40% mai multe firme active decât în anul 2018. Acestea au cumulat o cifră de afaceri de aproximativ 1,07 miliarde euro, însemnând o creștere de 12% față de anul 2018.
Statistici:
Reprezentativitatea Topului în raport cu totalul firmelor
|
Număr firme în Top
|
Cifra de afaceri firme în Top
|
Salariați firme în Top
|
Ponderea firmelor clasate în Top pe locurile 1-10 (1.269) în totalul firmelor active (6.045)
|
21
|
88
|
80
|
Domeniile de activitate
|
Număr firme în Top 10
|
Cifra de afaceri firme în Top 10
|
Salariați firme în Top 10
|
IT&C și Cercetare-Dezvoltare
|
43
|
39,983 mil lei
|
141
|
Industrie
|
195
|
846,191 mil lei
|
5574
|
Agricultură, Silvicultură și
Pescuit
|
92
|
970,285 mil lei
|
1281
|
Construcții
|
110
|
448,059 mil lei
|
1645
|
Servicii
|
409
|
999,026 mil lei
|
5111
|
Comerț
|
361
|
1.736,965 mil lei
|
3267
|
Turism și Restaurante
|
59
|
93,498 mil lei
|
615
|
Total
|
1269
|
5.134,011 mil lei
|
17634
|
|
|
|
|
Clasa de mărime
|
Număr firme în Top 10
|
Cifra de afaceri firme în Top 10
|
Salariați firme în Top 10
|
Întreprinderi foarte mari
|
0
|
0
|
0
|
Întreprinderi mari
|
10
|
1.201,879 mil lei
|
4452
|
Întreprinderi mijlocii
|
44
|
1.449,514 mil lei
|
4371
|
Întreprinderi mici
|
278
|
1.640,482 mil lei
|
5876
|
Microîntreprinderi
|
937
|
842,134 mil lei
|
2935
|
Total
|
1269
|
5.134,011 millei
|
17634
|
„Avem cu 42 de firme mai mult decât anul trecut, care au reușit să facă față criteriilor de evaluare și care s-au clasat în Top 10 pe domenii, care cumulează o cifră de afaceri cu 12,02% peste cea de la ediția precedentă și un număr de salariați cu aprox. 0,55% mai mare. Dincolo de obiectivitatea criteriilor, vorbim și de un clasament relevant pentru comunitate, având în vedere că cele 1.269 firme reprezintă 21% din numărul de societăți comerciale active înmatriculate în jud. Vaslui, cumulând insa peste trei sferturi din totalul cifrei de afaceri și peste două treimi din numărul de salariați la nivel de județ. După ce Camera de Comerț Națională va centraliza toate clasamentele județene, vom putea vedea care sunt firmele din Vaslui care au intrat în Top 10 la nivel național, în domeniile lor de activitate.”
|
Infiintare societate comerciala |
|
|
|
Vrei sa-ti infiintezi o firma si ai nevoie de ajutor? Actele pentru intemeierea propriei afaceri, pentru infiintarea propriei firme, le poti face la Camera de Comert, Industrie si Agricultura Vaslui, unde te asteapta o echipa de profesionisti. Pentru ca timpul inseamna bani, e timpul sa fim mai aproape de tine !
Telefon: 0235361040, interior 15 sau 16, consilier juridic Gianina HUNEA sau Claudia CURELARU
|
|