Denumirea licitaţiei
|
Anunț de participare
Austria-Eisenstadt: Echipament informatic şi accesorii
|
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
|
2018/S 002-001329
Număr de referinţă: CCPSS - Center Infrastruktur
|
Obiectul licitaţiei
|
Echipament informatic şi accesorii. Clasificare CPV 30000000, 48000000, 72000000
|
Produsele licitate
|
Echipament informatic şi accesorii – infrastructură IT pentru cercetare (CCPSS - Center Infrastruktur (IT-Teilprojekte - High Mobility Research Laptops inklusive Zubehör, Konzept & Inbetriebnahme))
|
Numele firmei organizatoare
|
Forschung Burgenland GmbH
|
Adresa
|
Campus 1 Eisenstadt 7000 Austria
|
Telefon
|
+43 16061260
|
Fax
|
+43 1606126020
|
E-mail
|
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Adresa paginii web
|
Adresa principală: www.forschung-burgenland.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.hornbanger.com
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la adresa menţionată mai sus
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la următoarea adresă:
Hornbanger Rechtsanwaltskanzlei Landstraßer Hauptraße 1/5 Wien 1030 Austria Persoană de contact: RA Dr. Kathrin Hornbanger Telefon: +43 16061260 E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Fax: +43 7606126020
|
Persoana de contact/funcţia
|
Hornbanger Rechtsanwaltskanzlei Landstraßer Hauptstraße 1/5 1030 Wien
|
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond)
|
Conform caietului de sarcini
|
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei)
|
Punctele de contact menţionate anterior
|
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini
|
Data: 05/02/2018
Ora locală: 12:00
|
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora)
|
Data: 05/02/2018
Ora locală: 12:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 3 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
|
Data si ora deschiderii licitaţiei
|
|
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.)
|
Conf. caietului de sarcini
|
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.)
|
Ofertele se redactează în limba germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond)
|
Conform Caietului de sarcini
|
Experienţa necesară
|
Conform Caietului de sarcini
|
Condiţii de plată
|
Conform Caietului de sarcini
|
Transport
|
Conform Caietului de sarcini
|
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE
|
Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Denumirea licitaţiei
|
Anunț de participare
Austria-Viena: Echipamente medicale
|
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
|
2017/S 248-522800
Număr de referinţă: 731/2017
|
Obiectul licitaţiei
|
Echipamente medicale. Clasificare CPV 33100000, 38510000
|
Produsele licitate
|
Echipamente medicale (Lieferung und Installation von Equipment zur Errichtung interuniversitärer Infrastruktur für digitale Pathologie)
|
Numele firmei organizatoare
|
Veterinärmedizinische Universität Wien
|
Adresa
|
Veterinärplatz 1 Wien 1210 Austria
|
Telefon
|
+43 125077-1042
|
Fax
|
+43 125077-1190
|
E-mail
|
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Adresa paginii web
|
Adresa principală: www.vetmeduni.ac.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.auftrag.at
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
Medizinische Universität Wien Währinger Gürtel 18-20 Wien 1090 Austria E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Adresa internet principală: https://www.meduniwien.ac.at
Medizinische Universität Innsbruck Müllerstraße 44 Innsbruck 6020 Austria E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Adresa internet principală: https://www.i-med.ac.at
|
Persoana de contact/funcţia
|
Campus Management
|
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond)
|
Conform caietului de sarcini
|
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei)
|
Punctele de contact menţionate anterior
|
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini
|
Data: 12/02/2018
Ora locală: 12:00
|
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora)
|
Data: 12/02/2018
Ora locală: 12:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 3 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
|
Data si ora deschiderii licitaţiei
|
Data: 12/02/2018
Ora locală: 12:15
Locul: Wien.
|
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.)
|
Conf. caietului de sarcini
|
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.)
|
Ofertele se redactează în limba germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond)
|
Conform Caietului de sarcini
|
Experienţa necesară
|
Conform Caietului de sarcini
|
Condiţii de plată
|
Conform Caietului de sarcini
|
Transport
|
Conform Caietului de sarcini
|
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE
|
Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Denumirea licitaţiei
|
Anunț de participare
Austria-Klagenfurt am Woerthersee: Legume şi fructe în conservă
|
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
|
2017/S 247-517845
|
Obiectul licitaţiei
|
Legume şi fructe în conservă. Clasificare CPV 15331400, 15332400
|
Produsele licitate
|
Legume şi fructe în conservă – diverse sortimente legume şi fructe, ciuperci, salată cartofi, produse din tomate (Dosenobst und Dosengemüse 2018)
|
Numele firmei organizatoare
|
Landeskrankenanstalten-Betriebsgesellschaft - KABEG
|
Adresa
|
Krassniggstrasse 15 Klagenfurt am Wörthersee 9020 Austria
|
Telefon
|
+43 46353833211
|
Fax
|
+43 463538461068
|
E-mail
|
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Adresa paginii web
|
Adresa principală: www.kabeg.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: http://kabeg.vemap.com
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
Medizinische Universität Wien Währinger Gürtel 18-20 Wien 1090 Austria E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Adresa internet principală: https://www.meduniwien.ac.at
Medizinische Universität Innsbruck Müllerstraße 44 Innsbruck 6020 Austria E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Adresa internet principală: https://www.i-med.ac.at
|
Persoana de contact/funcţia
|
Yvonne Kraut
|
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond)
|
Conform caietului de sarcini
|
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei)
|
Punctele de contact menţionate anterior
|
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini
|
Data: 14/02/2018
Ora locală: 10:00
|
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora)
|
Data: 14/02/2018
Ora locală: 10:00
|
Data si ora deschiderii licitaţiei
|
Data: 14/02/2018
Ora locală: 10:30
Locul:
Hauptabteilung Einkauf Zimmernummer 171.01.00.
|
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.)
|
Conf. caietului de sarcini
|
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.)
|
Ofertele se redactează în limba germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond)
|
Conform Caietului de sarcini
|
Experienţa necesară
|
Conform Caietului de sarcini
|
Condiţii de plată
|
Conform Caietului de sarcini
|
Transport
|
Conform Caietului de sarcini
|
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE
|
Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Denumirea licitaţiei
|
Anunț de participare
Austria-Eisenstadt: Lenjerie de spital
|
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
|
2018/S 006-009402
|
Obiectul licitaţiei
|
Lenjerie de spital. Clasificare CPV 39518000, 85100000, 39518100, 85112100, 19231000
|
Produsele licitate
|
Lenjerie de spital (KRAGES – Wäscheversorgung)
|
Numele firmei organizatoare
|
KRAGES Burgenländische Krankenanstalten GesmbH
|
Adresa
|
Josef Hyrtl-Platz 4 Eisenstadt 7000 Austria
|
Telefon
|
+43 5797930000
|
Fax
|
|
E-mail
|
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Adresa paginii web
|
Adresa principală: http://www.krages.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.auftrag.at
|
Persoana de contact/funcţia
|
KRAGES Burgenländische Krankenanstalt GesmbH, z.H. Mag. Andreas Predl
|
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond)
|
Conform caietului de sarcini
|
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei)
|
Punctele de contact menţionate anterior
|
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini
|
Data: 06/02/2018
Ora locală: 12:00
|
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora)
|
Data: 06/02/2018
Ora locală: 12:00
|
Data si ora deschiderii licitaţiei
|
|
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.)
|
Conf. caietului de sarcini
|
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.)
|
Ofertele se redactează în limba germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond)
|
Conform Caietului de sarcini
|
Experienţa necesară
|
Conform Caietului de sarcini
|
Condiţii de plată
|
Conform Caietului de sarcini
|
Transport
|
Conform Caietului de sarcini
|
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE
|
Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Denumirea licitaţiei
|
Anunț de participare
Austria-Viena: Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
|
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator
|
2017/S 248-523350
Număr de referinţă: VIE-WWKS/TENDER
|
Obiectul licitaţiei
|
Servicii IT, echipamente hardware şi software. Clasificare CPV 72000000, 30200000 , 48000000, 30232100
|
Produsele licitate
|
Servicii IT, echipamente hardware şi software – dezvoltare SAP, imprimante, echipamente multifuncţionale (WWKS IKT-Leistungen)
|
Numele firmei organizatoare
|
Stadt Wien – Wiener Wohnen Kundenservice GmbH ("WWKS")
|
Adresa
|
Modecenterstraße 17-19 Wien 1110 Austria
|
Telefon
|
+43 151510
|
Fax
|
+43 15151066-5350
|
E-mail
|
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Adresa paginii web
|
Adresa principală: https://www.wienerwohnen.at/
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.auftrag.at
|
Persoana de contact/funcţia
|
RA Mag. Silvia Feßl
|
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond)
|
Conform caietului de sarcini
|
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei)
|
Punctele de contact menţionate anterior
|
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini
|
Data: 23/02/2018
Ora locală: 11:00
|
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora)
|
Data: 23/02/2018
Ora locală: 11:00
|
Data si ora deschiderii licitaţiei
|
|
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.)
|
Conf. caietului de sarcini
|
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.)
|
Ofertele se redactează în limba germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond)
|
Conform Caietului de sarcini
|
Experienţa necesară
|
Conform Caietului de sarcini
|
Condiţii de plată
|
Conform Caietului de sarcini
|
Transport
|
Conform Caietului de sarcini
|
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE
|
Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
|