Denumirea licitatiei
|
Spania-Valencia: Servicii de intreţinere a resurselor logice de tehnologie a informaţiei
|
Numarul licitatie/codul de identificare la organizator
|
2015/S 165-301754
|
Obiectul licitatiei
|
Contract de achiziţii publice de servicii prin procedura de licitaţie deschisă.
Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă economic privind criteriile menţionate în continuare:
1. Criterii de evaluare automata, prin aplicarea unor formule - pondere 50%
2. Criterii a căror cuantificare depinde de o evaluare a calității si valorii ofertei - pondere 50%
|
Produsele licitate
|
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achiziţiile publice) : 72267100 - Servicii informatice și conexe
Clasificarea autoritatii contractante: - Grupa V : servicii de Tehnologia Informației și Comunicații - Subgrupa 2 : servicii de dezvoltare și întreținere a programelor de calculator
|
Valoare contract
|
Valoarea estimată: 496 320 EUR
Buget: 330.880,00 EUR (fara TVA)
|
Numele firmei organizatoare
|
Departamentul de Sanatate al Comunitatii Valenciene
(Generalitat de la Comunitat Valenciana - Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública)
|
Adresa
|
Calle Micer Masco, 31
46010 Valencia - SPANIA
|
Telefon
|
+34 963862849
|
Fax
|
+34 963862870
|
E-mail
|
-
|
Adresa paginii web
|
http://www.contratacion.gva.es
|
Persoana de contact/functia
|
Carolina Conesa Solaz / Responsabil licitatii
|
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond)
|
nu
|
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.), adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei
|
Caietul de sarcini și documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute gratuit la punctul de contact menționat anterior:
Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat
Servicio de Aprovisonamiento y Contratación
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 156/2015
|
Termen limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente
|
5 octombrie 2015, ora 14:00
|
Termenul de depunere a ofertelor sau cererilor de participare(data si ora)
|
5 octombrie 2015, ora 14:00
|
Termenul de valabilitate a ofertelor
|
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 2 luni de la termenul limită de primire a ofertelor
|
Data si ora deschiderii ofertelor
|
13 octombrie 2015, ora 12:30
|
Termenul de finalizare a contractului
|
24 luni de la data atribuirii contractului
|
Data si ora deschiderii licitatiei
|
Procedura de deschidere a ofertelor va fi notificata prin fax
|
Conditii tehnice specifice (certificari, standarde, etc.)
|
Conform documentaţiei licitatiei.
|
Conditii contractuale specifice (legislatie locala, etc.)
|
Documentaţia se va prezenta in orice limbă oficială a UE.
|
Garantia de buna executie (Performance Bond)
|
5% din valoarea de adjudicare, fara TVA
|
Experienta necesara
|
Conform documentaţiei licitatiei
|
Conditii de plata
|
Conform documentaţiei licitatiei.
|
Transport
|
Conform documentaţiei licitatiei
|
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE
|
BPCE Barcelona
Adresa: C/ Numancia, 185, 08034 Barcelona
Persoana de contact: Bogdan Badescu, secretar economic
Tel:+34 935343494
Fax:+34 935343492
E-mail :
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
Data inregistrarii
|
2.09.2015
|