BOX

LICITATIE - Livrari furnituri de birou _Portul Dakar PDF Imprimare Email
CAMERA DE COMERŢ BILATERALĂ SENEGAL-ROMANIA

(C.C.B.S-R)

Nr. 47 / 15.07.2015

Denumire licitatie

Achizitii furnituri de birou

Numar licitatie/cod identificare la organizator

AVIS D’APPEL D’OFFRES OUVERT: F_DG_003/PAD/CPM/DG

Obiectul licitatiei

Achizitii furnituri de birou

Produsele licitate

Conform avizului anexat si a Caietului de sarcini

Numele firmei organizatoare

Portul Autonom Dakar

Adresa

21, Boulevard de la Libération - Dakar

Telefon

(+221) 33 849 45 45 poste 41-57

Fax

(+221) 33822 24 63

E-mail

Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza / Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Adresa pagina web

www.portdakar.sn

Persoana de contact/Departament

Alioune FALL – Responsabil achizitii

Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond)

2.000.000 FCFA

(curs de schimb: 1 euro = 655,95 FCFA)

Documentele licitatiei
(caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini)

Caietul de sarcini costa 25.000 FCFA și se poate obtine prin curier electronic, urmare unei cereri scrise adresata organizatorului, coordonatele indicate mai sus

Termenul de valabilitate a ofertelor

90 de zile de la data limita a depunerii ofertei

Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora)

Depunerea ofertelor se face la sediul Directiei Generale a Portului, adresa mentionatǎ, pânǎ cel târziu joi 13 august, ora localǎ 9,30

Data si ora deschiderii licitatiei

Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentantilor ofertantilor, la data de joi 13 august, ora localǎ 9,30

Conditii tehnice specifice (certificate
de calitate etc.)*

- potrivit prevederilor Caietului de sarcini

Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.)

- nu e cazul

Garantia de buna desfasurare a contractului (Performance Bond)

- potrivit prevederilor contractului semnat ulterior adjudecării

Experienta necesara*

- potrivit Avizului anexat si prevederilor Caietului de sarcini

Conditii de plata

- potrivit prevederilor Caietului de sarcini

Transport

- potrivit contractului

Relatii suplimentare

Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA

Mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza / Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442

Data intrarii/inregistrarii

15.07.2015

 

Harta strazilor din municipiul Vaslui

800x600 1024x768 4064x2948

Noutati legislative


No Documents